måndag, februari 20, 2006

Mera Bond



Med tanke på mina tidigare inlägg om den nye Bond: Daniel Craig, måste jag göra några klargöranden:
1. Jag har ingenting att göra med att han fick tänderna utsparkade av en statist, jag var hemma och bloggade.
2. Den svenska tjej som medverkar i filmen är inte min sambo. Även om jag först trodde att filmbolaget nappat på min idé om att min sambo kunde få vara Bond-brud.
Nåväl hon behövs ju hursomhelst härhemma för hushållsarbetets skull i första hand, så det kanske var lika så bra.

Tidigare inlägg i ämnet:

http://rexgisslen.blogspot.com/2005/11/dubbelnolla.html
http://rexgisslen.blogspot.com/2005/11/james.html
http://rexgisslen.blogspot.com/2005/12/bondbrud.html

5 Comments:

Blogger Åsa Mitt i Världen said...

Som jag har UNDRAT!

20 februari, 2006 16:00  
Blogger Elin said...

Är din sambo också införstådd med att hon ska hålla sig till hushållssysslor? ;o) Hur har du gjort då? Min sambo vill bara äta och sova, inte städa och byta blöjor.

20 februari, 2006 20:07  
Blogger Rex said...

Städa går bra om jag får göra på mitt sätt ;-)
Byta blöjor har aldrig varit något problem. tycker det är ett så kort ögonblick i barnenns uppväxt. Däremot är det inte helt lätt för killar eftersom de flesta skötbord är inne på damtoan??!!

20 februari, 2006 20:28  
Blogger Vargakvinnan said...

Tokigt. Jag som faktiskt trodde att han hade snubblat på ditt knä! Åh, nu måste jag gå till botten med det här.. Hur gick det till!? Någon som vet?

21 februari, 2006 00:44  
Blogger Britt said...

INTE!!!!

21 februari, 2006 15:25  

Skicka en kommentar

Links to this post:

Skapa en länk

<< Home