onsdag, februari 08, 2006

Öppet brev till GRÖNA LUND

Hej Gröna Lund. Jag vill bara tala om för er att jag kan jobba hos er i sommar. DVS om jobbet som groda fortfarande är ledigt. Nu menar jag grodorna som sticker upp skallen i ett litet hål så att de upprymda tivolibesökarna med full kraft kan slå ner grodan i hålet igen. Jag har erfarenhet av det nämligen, så fort jag sticker upp mitt glada tryne så är det någon där och klubbar ner mig i hålet igen.
Hör av er mailadressen finns här på bloggen.
PS. Om det går skulle jag vilja ha personalrabatt på Tyrol.DS

8 Comments:

Blogger Rex said...

En av de grodorna som sticker upp skallen i ett av de hålen som finns på en stor plan. Sedan stoppar man i en femma, och sen gäller det att banka ner de grodor som sticker upp skallen med en mjuk klubba.

09 februari, 2006 00:06  
Blogger Pia-Pralin said...

Om du får jobbet, så kanske det är en bra idé att inleda ett samarbete med Ipren gubben.. för huvudvärken...vem vet du kan ju bli smart på kuppen, Ipren är ju en intelligent värktablett.

09 februari, 2006 00:32  
Blogger Unknown said...

Mjuk klubba?

09 februari, 2006 07:07  
Blogger Frk Fleggman said...

Kul att du är tillbaka Rex. Om du inte får jobbet som groda, kan du kanske få jobba i spökhuset?

09 februari, 2006 09:25  
Blogger Unknown said...

En gång fick de öppna Gröna Lund för min skull och dra igång ett par karuseller och blinklampor. Det ni!

09 februari, 2006 12:12  
Anonymous Anonym said...

personalrabatt på tyrol?
är det pocenten på lederhosen och rakskumsborsteshatt?

10 februari, 2006 01:09  
Blogger Dan (gearhead) said...

Jag har sett inner circle på gröna lund...tror jag skall skriva ner det som en merit någonstans...eller nåt...

10 februari, 2006 09:40  
Anonymous Junior said...

Grodorna har ersatts av plastcyllindrar i spelet Woody som ligger beläget mellan Insane och Tyrolerparken.
Vill du arbeta med något där du kan få fallande föremål i huvudet skulle jag rekomendera att ni söker arbete som attraktionsmekaniker.

30 september, 2009 23:10  

Skicka en kommentar

<< Home