tisdag, november 29, 2005

James?

Fortfarande ingen från filmbolaget som hört av sig angående mina James Bond-bilder (se tidigare blogginlägg).
Men om det nu är så att Daniel Craig skrivit på kontraktet så kanske det finns någon annan liten roll ledig?
Jag kan gå runt med en drink i handen, småprata lite med brudar (det heter brudar i Bondrullar), spränga lite, skjuta någon (bara lite).
Är rollen som Felix tillsatt?
Till filmbolaget: Ni har mina kontaktuppgifter, det var jag som sökte rollen som Batman iförd svarta långkalsonger och med svarta strumpbyxor på huvudet, de bilderna skulle jag vilja ha i retur förresten.

7 Comments:

Blogger Unknown said...

Felix the Cat? Då passar din svarta dräkt bra!

29 november, 2005 13:28  
Blogger Rex said...

Det som oroar mig lite är att jag glömt vart jag lagt mina provbilder för Tarzan?

29 november, 2005 15:40  
Blogger Niklas said...

Du har inte provspelat för King-Kong va..?

29 november, 2005 15:53  
Blogger mikebike said...

vi väntar Rex, på att du letar reda på alla utspridda bilder och lägger upp dem här NU!

29 november, 2005 16:03  
Blogger Karolina Lassbo said...

Ja jag vill hellre se dig provfilma än se bilder från det! =)

29 november, 2005 16:55  
Anonymous Anonym said...

Rex, så'na bilder får man ALDRIG lämna ifrån sig!
(Förresten; jag har kommit över några av Tarzan-bilderna...hur mycket är du villig att betala?!)

Samuel

29 november, 2005 22:27  
Anonymous Anonym said...

Jag tror jag har hittat en bild. Men jag trodde att du var mer avancerad än så här ...
http://www.ekoby.nu/ekobyn/bilder/ekob1015.jpg

30 november, 2005 23:47  

Skicka en kommentar

<< Home