lördag, november 19, 2005

Dubbelnolla


Daniel Craig som James Bond?? http://www.cinemastrikesback.com/?cat=129
Jag förstår ingenting. Säga vad man säga vill men nog borde det finnas någon annan?
För att få filmbolaget att rätta till sitt misstag innan det är försent bifogar jag en bild på en dubbelnolla, bilen på bilden är ingen Aston Martin utan en 245 Volvo, en förutsättning för att kunna jobba obemärkt som under cover i Sverige eftersom en Aston Martin är alltför iögonfallande. Jag har även ett armbandsur med inbyggd miniräknare.
Annars är min största merit att jag har samma kondition
som en man i Sean Connerys ålder (f. 25 Aug 1930).
Till filmbolaget: Jag kan även lyfta på ena ögonbrynet, jag är inte skakad bara lite rörd.
Ring!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Bond - Rex Bond!
(Awesome!)

Samuel

20 november, 2005 00:07  
Anonymous Anonym said...

Du skrev: "... jag är inte skakad bara lite rörd."
Störd, menar du väl??! ;-)

Själv tycker jag att Pierce kunde fått köra ett tag till. Han var bland de bättre.

20 november, 2005 16:30  
Anonymous Anonym said...

haha, bästa någonsin.

20 november, 2005 18:10  
Blogger Rex said...

Störd tänkte jag skriva men det är väl ingen merit för en dubbelnolla?
Pierce rules.
Jag och en av mina bättre polare diskuterade alltid hej vilt vem som skulle bli den nye Bond.
Tyvärr är han borta nu, men han skulle definitivt aldrig accepterat Daniel Craig som den nye Bond.

20 november, 2005 21:54  

Skicka en kommentar

<< Home