lördag, december 24, 2005

Bondbrud

Det har varit 85 stycken Bondbrudar på 5 stycken Bond. Det är väl självklart att jag skickar min sambo istället för mig själv. Hon är skitsnygg och skulle verkligen passa som Bondbrud. Så länge hon inte måste kyssa Bond eller springa runt i bikini då förstås, men hon kanske kan spela en rysk manshatare med automatvapen och polotröja som tänker döda Bond eller något?
Jag vet inte, jag är ingen manusförfattare.
Det verkar dessutom svårt att fixa Bondbrudar till nya filmen?? Alla nobbar Daniel Craig, men det visste jag när jag såg bilderna av han i tidningen.
Chansa på min brud, vi behöver pengarn....förlåt upplevelsen (och en ny kyl & frys).

5 Comments:

Blogger Drysen said...

Det låter väl som en bra ide?

God jul! :)

24 december, 2005 12:41  
Anonymous Anonym said...

Ja. Men byt ut Craig också. varför han med noll utstrålning??En bläckfisk är sexigare än Craig Daniels ...

24 december, 2005 12:44  
Blogger Unknown said...

Du är så himla klurig!

24 december, 2005 20:33  
Blogger Roger said...

Efter en sådan effektiv lansering känns kommer ett ord för mig: Bildbevis. Det känns som om ditt blogginlägg skulle bli än mer komplettt med ett foto på bondbrudsaspiranten. Eller?

(själv försökte jag anmäla min fru till Farmen South Africa, men det gick inge vidare. Kanske gick rollen till naken-Janne eller nåt sånt istället...?)

26 december, 2005 12:47  
Blogger Karolina Lassbo said...

Jippe! Rex's fru som bondbrud! Det röstar jag för! Men vad ska du spela Rex?

26 december, 2005 18:24  

Skicka en kommentar

<< Home