fredag, oktober 14, 2005

Teenage-girls

Bland det värsta som fanns när man var yngre var att gå förbi ett gäng tonårstjejer som började fnittra högt när man passerat.
Bland det värsta som finns när man blivit äldre är att gå förbi ett gäng tonårstjejer som börjar fnittra högt när man passerat.
Tankarna mal, är gylfen öppen? Ser man ocool ut? Liknar man Brad Pitt eller Janne Långben? Har deras föräldrar varnat dem för mig?
Jag har aldrig fått något svar??!!
Så nu undrar jag: VAD I HELVETE FNITTRAR NI ÅT?

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Sorry, Rex. Men det är en väl bevarad hemlighet. Flickor emellan ...

14 oktober, 2005 16:30  
Anonymous Anonym said...

Tja, de fnittrar väl åt ungefär samma sak som killar brukar tissla om när tjejer passerar? Sånt vet väl du Rex?

14 oktober, 2005 17:23  
Blogger Rex said...

Ooops!
I sådant fall måste jag rodna.
;-)

14 oktober, 2005 18:22  
Blogger lux said...

hehe. var glad att de fnittrar och inte ... tja, svär åt dig?

din löpsedel var ju fin! :)

ditt namn låter så oerhört bekant, visst har du haft (eller har) med musik att göra på något vis?

/Besökaren

14 oktober, 2005 19:41  
Blogger Rex said...

Jag hävdar att det är musik, det finns de som hävdar motsatsen.
:-)

14 oktober, 2005 19:56  
Blogger lux said...

gotcha... tänkte en stund och tog sedan fram candlemass - Chapter VI. Och mycket riktigt: Produced by Rex Gisslén and Leif Edling. Jag blev nästan stolt att jag prickade rätt på första försöket :)
(fast jag kanske har massor...)

14 oktober, 2005 21:12  
Blogger Maria said...

Tja, har väl passerat åldersgränasen för att kommentera men vill minnas att man ofta fnissade för att få uppmärksamhet :)
Jag väntar med spänning på mp3, jag mailade dig men hade vajsing så utifall det inte kom fram så ja tack! Jag har lagt upp min adress på min profil. Under tiden frossar jag på http://www.80s.se/, där jag har önskat några Nasa precis. Måste till en begagnad skivaffär illa kvickt...

14 oktober, 2005 23:01  
Blogger lux said...

och sedan tänkte jag efter en till och jo - namnet fanns på några gamla Therionplattor också. Är jag en metalnörd som faktiskt minns sånt? :)

14 oktober, 2005 23:01  
Anonymous Anonym said...

Ja, Lux... det är du ...

Och ja måste ha haft axelvaddarna runt huvudet för jag minns ingenting av Rex ... (Sorry, men ärligt)

15 oktober, 2005 11:06  
Anonymous Anonym said...

Om jag säger såhär: När du var ung, skulle du ha sträckt på dig, smilat med hela fejset och känt dig STOLT! Nu? Skynda vidare...om man säger... tack för trevlig kommentar! Ha det bäst! Kram!

16 oktober, 2005 10:05  
Anonymous Anonym said...

Du hade säkert gylfen öppen. :-)
Nämen.. just kidding.
Minns inte varför man fnissade i den åldern.. :-)

17 oktober, 2005 16:28  
Anonymous Anonym said...

Men, visst var det du som var med i det gamla åttiotalsbandet Shanghai oxå. Jag avgudade dem på deras tid! Det du!

17 oktober, 2005 23:23  

Skicka en kommentar

<< Home