fredag, september 30, 2005

Motgångar & framgångar

En kompis till mig skulle skjutsa hem mig sent en natt. Han gick med bestämda steg rakt fram till en tom p-ruta & sa:-Här ställde jag bilen.
Stulen alltså. Till råga på allt var det hans fars bil. Efter några dagar hade polisen funnit bilen.
Under framsätet på bilen hade hans far gömt en kamera, det första han gjorde när han återsåg sin bil var att kika under sätet, den var kvar.
Fortfarande upprymd över att ha en sån tur mitt i oturen smällde han igen bildörren varpå hans glasögon föll av näsan och krossades av den tunga bildörren.

2 Comments:

Blogger Vi på Kantarellen said...

Oh... vad jag älskar att läsa om sånt här!!!! Det kunde lika gärna varit jag. *skrattar gott*

30 september, 2005 23:19  
Anonymous Anonym said...

OH MY GOOOD! Stackarn! Tack för inlägg hos mig och JA, visst har du rätt vännen! Klart man ska tänka på tonåringarna på DET viset! Ha en trevlig helg, min vän! Kram!

30 september, 2005 23:31  

Skicka en kommentar

<< Home