torsdag, oktober 06, 2005

Aktris för ris

Det visade sig att det bara var en värmesäkring som slagit ifrån på farsans dammsugare (phu!).
Gratis är inte alltid gratis, det blir lätt en hel del extrajobb, 365 Metro är tungt kan jag nämna i förbifarten, dessutom får man ju endast lösa in en kupong per hushåll.
Har löst det någorlunda häromkring med diverse förklädnader och olika butiker.
Klänningen sitter helt Ok! men den naturtrogna Gorbymasken i tvättäkta latex kliar något så infernaliskt.
Tyvärr verkar det som de börjar känna igen mig trots allt.
Jag får ta mina gratis-ris-kuponger och förklädnader och leta rätt på andra affärer.

11 Comments:

Anonymous Anonym said...

HA HA HA :))

06 oktober, 2005 08:14  
Anonymous Anonym said...

Ah, gillar din frejdiga syn på hur man löser problem i det krångliga, som kallas livet..

/gilla

06 oktober, 2005 13:33  
Anonymous Anonym said...

Ha Ha! Du e så kul. Är du sådär rolig jämt eller är det något du sitter och klurar ut precis innan du ska skriva?

06 oktober, 2005 23:27  
Blogger Rex said...

Vad är det som är kul?
Att gå in på banken med en kvarglömd Gorbymask på huvudet är inte kul.
;-)

07 oktober, 2005 03:14  
Anonymous Anonym said...

Du sjuka man...

07 oktober, 2005 21:18  
Anonymous Anonym said...

Jag har en Pippiperuk om du behöver låna!
Så har jag en Herr Nilsson- dräkt också men det går väl ingen på.

08 oktober, 2005 22:38  
Blogger Unknown said...

Du skulle också kunna be 364 grannar att gå in och hämta sitt kupongris och sen ge det till dig! Sen kan du göra dem någon liten tjänst tillbaka, typ putsa deras fönster?

09 oktober, 2005 20:33  
Blogger Karolina Lassbo said...

Men Rex! Nu måste du faktiskt skriva ett nytt inlägg! Både jag och min mamma väntar med spänning på nästa bravad du utsätter dig för! Vi blir så besvikna varje gång vi surfar in på din blogg och ser att inget nytt har skrivits! Du är ju en av de bästa! Kom igen nu Rex!

10 oktober, 2005 00:13  
Blogger Rex said...

Trevligt att höra. Men jag kan ju inte skriva något om det inte har hänt något? :-)

10 oktober, 2005 01:53  
Anonymous Anonym said...

Men hörru.
Det händer ju saker hela tiden, varenda minut..
Kom igen nu!
Och du måste ju inte vara så där kul hela tiden heller.
Skriv ändå.

10 oktober, 2005 22:10  
Blogger magnus said...

Trevligt att läsa om någon som renoverar. Det gjorde jag i sommar. F---------n vad skööööööööönt efteråt!!!!!!

10 oktober, 2005 23:42  

Skicka en kommentar

<< Home