lördag, oktober 01, 2005

Bubblor

Häromdagen tänkte jag på en sak som jag var bra på när jag var liten. Jag kunde göra bubblor av saliv genom att öppna munnen försiktigt mer och mer och så småningom fick man fram rätt så stora bubblor.
Var naturligtvis tvungen att testa om jag var lika bra på det fortfarande.
Gjorde ett flertal försök innan jag fick fram riktiga praktbubblor, klart impad av mig själv.
När jag såg blickarna från de andra resenärerna på tunnelbanan förstod jag att även de var imponerade.

12 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag får mig alltid dagens skratt här. Tack Rex. Bubblor av saliv ... du e ju inte riktigt riktig ... Sjukt kul!

01 oktober, 2005 14:09  
Blogger Sunflower said...

Kan inte skriva ngt annat än *skrattar*... :)

01 oktober, 2005 15:21  
Anonymous Anonym said...

haha! Det brukar jag göra. Vet inte om det är normalt. Kanske inte räknas som "liten" längre...
Är 15 år... ;P men det är roligt :)

01 oktober, 2005 18:11  
Blogger M said...

Damn.. Ja laddade hem några gamla låtar igår.. Liten nostalgi tripp för fröken.. Och så sa en kompis idag.. ah den grupp m ed Rex i.. Ja läste hans blogg häromdan.. Å det gjorde ju jag med... Men inte fattade ja att du va REX GISSLÈN.

Respekt!!

01 oktober, 2005 19:11  
Blogger Rex said...

Det finns bara en Rex ;-)

01 oktober, 2005 19:34  
Blogger Drysen said...

Rex ä bäst :P

01 oktober, 2005 21:39  
Blogger Karolina Lassbo said...

Nej vad gör du Rex?! Men jag menar, har man talang så har man? Du ska väl inte behöva lida för att du har talang! Det är klart man ska visa dem...

02 oktober, 2005 00:20  
Anonymous Anonym said...

Hahaha...Kommer du ihåg hur man bubblade i mjölk också genoom att blåsa i den? Kanske nå´t nytt att testa på T-banan? Haha... Ang. barnen, det är ju samma problem här. Släpa upp dem på vardagar o vilja nocka dem på helgerna... Förutom mina tonåringar då... De ser alltid ut att vara i Koma, utom när deras kompisar är omkring...Kram!

02 oktober, 2005 10:35  
Anonymous Anonym said...

Hahaha!
Det är bra med varierade talanger.
Jag antar att du fick ett helt gäng tunnelbaneresenärer att gå hem och försöka själva. Framför badrumsspegeln... Det skall jag göra nu!

02 oktober, 2005 15:33  
Blogger Blogger said...

Haha, det brukade jag också göra när jag var mindre :P

02 oktober, 2005 17:58  
Anonymous Anonym said...

Rex Bubbles Gisslén var har du varit hela mitt liv? ;)

03 oktober, 2005 09:29  
Anonymous Anonym said...

A bubble a day keeps the doctor away?

Häpp & Kram

04 oktober, 2005 22:32  

Skicka en kommentar

<< Home