torsdag, juni 29, 2006

Tråkigtips

Jag har utvecklat ett nytt koncept: Pub-shopping. En ny typ av galleria där man lägger en pub/bar i focus, runt den en cirkel av klädaffärer med direktutgång mot puben. Man kan röra sig fritt ut och in från dessa affärer till puben. Kvinnorna springer ut och in och provar diverse kollektioner som de visar upp för sin partner som lugnt sitter i puben och nickar gillande eller skakar på huvudet i en nekande grimas. En lekhage för vuxna barn helt enkelt. Ett tips till den handlande, vänta fyra fem öl hos den väntande innan du verkligen tar fram de dyra plaggen ur provhytten.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

....HAHAHAHHA!!! Det är ju genialt!

/ sthlm

29 juni, 2006 13:34  
Blogger Ilva said...

Straaalande ide!!

29 juni, 2006 17:43  
Blogger S-Man said...

Strålande idé!!!
Kan ju bli lite jobbigt när man ska handla kläder själv. För mycket av det goda kan få oanade konsekvekvenser och allt som är vackert i ruset ÄR inte lika vackert dagen efter.

Jaja.
Får väl fixa mig en sambo... eller något.

=D

29 juni, 2006 19:35  
Blogger Drysen said...

BÄSTA IDEEN JAG NÅGONSING HÖRT!! :D

Hur kan jag bidra med pengar? :P

29 juni, 2006 20:16  
Anonymous Anonym said...

Toppentips! Ska lägga det på minnet tills jag bestämmer mig för att sätta klorna i en karl igen...!

29 juni, 2006 22:01  
Blogger Unknown said...

Om puben serverar grekisk öl skulle jag möjligen få min sambo att sitta där en stund – men sen är jag rädd att han skulle vara på benen och jaga fräcka kläder och armband igen. Han är galen i armband…

30 juni, 2006 08:17  

Skicka en kommentar

<< Home