måndag, juni 19, 2006

Reprisavsnitt

Eftersom det är sommar så gör jag som den statliga televisionen, jag kör en repris:

Häromdagen tänkte jag på en sak som jag var bra på när jag var liten. Jag kunde göra bubblor av saliv genom att öppna munnen försiktigt mer och mer och så småningom fick man fram rätt så stora bubblor.Var naturligtvis tvungen att testa om jag var lika bra på det fortfarande.
Gjorde ett flertal försök innan jag fick fram riktiga praktbubblor, klart impad av mig själv.
När jag såg blickarna från de andra resenärerna på tunnelbanan förstod jag att även de var imponerade.

4 Comments:

Blogger Elin i Björken said...

Kommer du ihåg hur man spelade små glada trudelutter med ena handen i armhålan? Det funkar jättebra nu när det är så varmt.

19 juni, 2006 22:07  
Anonymous Anonym said...

Detta påminde om följande utdrag från http://sound.westhost.com/jokes2.htm:

18. A woman who is uncomfortable seeing you naked...
a) Is uptight and a waste of time.
b) Probably needs a little more time before she can cope with that sort of intimacy.
c) May need glasses.
d) Shouldn't have sat next to you on the bus in the first place.

21 juni, 2006 22:04  
Blogger Ullio said...

*asg* fullt förståeligt, jag brukar bli ungefär lika imponerad när min dotter gör så. Bubblor alltså. Ser helmysigt ut! -harkel-

10 juli, 2006 16:34  
Anonymous Anonym said...

jag brukar göra såna där ibland. bubblor alltså, med munnen. fast helst på jobbet framför skrivbordet i det öppna kontorslandskapet.
bäst är det om det låter lite när bubblorna spricker. wiie!

27 juli, 2006 11:02  

Skicka en kommentar

<< Home