fredag, november 18, 2005

Sug & svälj-trevlig helg

"Öööööuh! Apdraaaag! " Skrek rösten i luren på min mobil.
Inte bara jag utan en större del av t-banevagnen hörde det.
"Vad händer i helgeeeen!!" Skrek rösten vidare, jag svarade morskt (fast lite tystare):
"Ööööööauh!! Fredag, lucka lucka, måndag."
"Öööööuoh!! Fan va cooolt, vi höööörs!!"
"Öuh!! Ja för fan"
Men det blir en lugn helg, jag har ju fullt upp, jag måste sortera lite bestick i bestickslådan, vika lakan, dammtorka våra rosa persienner och fixa längden på mitt näshår.
Undrar vem det var som ringde förresten?

6 Comments:

Blogger Drysen said...

Det var nog jag som ringde =/

18 november, 2005 15:14  
Blogger Frk Fleggman said...

Det var nog han Blue Saint som ringde.

18 november, 2005 16:28  
Anonymous Anonym said...

Det kan ha varit någon som är sugen på "Varm korv på Rex vis".
Trevlig helg på dig - och försök fördela helgens uppgifter med familjen...förutom näshårstrimningen!

Samuel

18 november, 2005 18:38  
Anonymous Anonym said...

Glöm inte bort att du skulle träffa mig också ...
Puss

/Servitrisen

18 november, 2005 19:07  
Anonymous Anonym said...

Jag har en lika intensiv helg jag med, ska torka kökstapeten från gamla ketchupfläckar,frosta av frysen,hålla koll på grannarna genom titthålet, ta reda på vad dinkel är och gå in på Svenska fastigheter för att se vad folk har som inte jag har.

18 november, 2005 19:38  
Anonymous Anonym said...

Och jag ska kamma mattfransarna på alla mina trasmattor.

19 november, 2005 00:38  

Skicka en kommentar

<< Home