tisdag, november 15, 2005

Bloggens existens hotad.

När jag började min blogg tänkte jag att jag skriver tills jag har något att skriva om.
Men fortfarande har jag inget att fylla bloggen med, den är fortfarande lika tråkig.
Imorgon inleds världstoppmötet om informationssamhället i Tunis.
Om de ser min innehållslösa tråkiga blogg är jag rädd för att de anser att denna blogg är ett stort slöseri med bandbredd & cyberrymdsresurser så nu gäller det att snabbt komma på vad jag ska skriva om i min blogg.
Å andra sidan, varför skulle de diskutera min blogg på världstoppmötet om informationssamhället i Tunis? Jag kan andas ut.

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Poängen med bloggen är väl att den ska vara tråkig? Och det är ju ett innehåll så gott som något ;)

15 november, 2005 19:58  
Anonymous Anonym said...

You´re blog gonna´be the BIG topic in Tunis! 1:a frågan faktiskt, om jag inte minns helt fel... *blink*

15 november, 2005 20:45  
Anonymous Anonym said...

Gääääsp...!

16 november, 2005 22:58  
Blogger mikebike said...

ja fan vad bandbredd denna jävlen måste dra;)

29 november, 2005 16:08  

Skicka en kommentar

<< Home