söndag, oktober 01, 2006

TID

Jag har 23 TV-program på min hårddiskDVD som jag inte sett, dessutom 5 schyssta filmer som "jagskulletyckaattdetvarkulattsenågongång" eftersom jag har fått för mig att de kunde underhålla mig.
I min DVD-hylla står ett tjogtal specialutgåvor av tidigaresedda filmer som nu har släppts i "directors cut"-versioner med alternativa slut.
Min PC påminner mig med jämna mellanrum att "trialperioden" är slut & det är dags att betala eller sluta använda programmet, tyvärr har jag inte haft tid att testa programmet/programmen ännu.
"Todo"-listan i min handdator är full med oavslutade händelser.
Jag har 4 stora högar på mitt skrivbord med post, en för reklam som kan vara av intresse, en för tidningar som jag prenumerar på, en för kontokortsutdrag som måste lusläsas så ingen har skimmat mitt kort och en hög för oförutsedda utgifter som hyran tex.
Men jag har inte tid att göra allt jag är ju en bloggare för böveln. Dels måste jag uppdatera min blogg, dessutom måste jag följa alla de otaliga andra bloggar som finns ute i cyberrymden.
Det tar tid.