lördag, september 30, 2006

Nej det är inte min Blogg det är Allans

I USAs filmbransch finns det ett vedertaget begrepp i form av namnet Allan Smithie.
Det betyder att om en stor (eller mindre) regissör gör en film han är missnöjd med i slutändan så skriver man att den är regisserad av Allan Smithie. Med tanke på hur missnöjd jag är med de flesta av mina blogginlägg så borde jag kanske döpa om bloggen till Allan Smithie-bloggen. Enda problemet är att när en kalkonfilm oftast har intentionen att bli bra så har jag aldrig försökt göra en bra eller intressant blogg vilket omöjliggör epitet kalkon eller Allan Smithie som skapare.

PS. Dessutom finns det ett företagsnamn som används när man inte har ett företagsnamn i filmer eller serietidningar som heter ACME. ACME-Bloggen?! Kan det vara nåt? DS

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha! =) Hur mycket du än försöker... kommer din blogg alltid att vara en av dom roligaste på internet! Förlåt, men din kamp är menlös. ;> Du ÄR rolig!

30 september, 2006 13:23  
Anonymous Anonym said...

Du borde inte vara missnöjd, din blogg är jätterolig. Instämmer med stina - din kamp är menlös! :)

30 september, 2006 21:05  

Skicka en kommentar

<< Home