onsdag, september 06, 2006

Äntligen en vinst

Onsdagar är bra dagar. Då är det dragning på både Lotto & Vikinglotto. Varje onsdag drömmer jag om rikedomarna som kommer med min vinst. Idag har jag redan vunnit en tävling så då borde det vara klart för nästa vinst. Jag vann nämligen här: http://vargakvinnan.blogspot.com/ se sedan på inlägget: "And the wolfwinner is.. ", om du inte tror mig.
Det enda smolket i glädjebägaren är väl att det räknas som skicklighet (enligt lotteriinspektionen) och inte tur.
Vilket gör att jag beskattas på vinsten.
Suck! Nu står mitt hopp till kvällens skattebefriade lottovinster.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Men Rex, du har vunnit ”vargen i säcken”. Eh? Vad ska du göra med den? Kommer den med budbil eller måste du åka och hämta den? Tänk om vargen är arg? Eller, tänk om den är superbusig?

Spännande pris!

Grattis?

06 september, 2006 22:18  

Skicka en kommentar

<< Home