tisdag, september 12, 2006

Jan Guillou-Jag håller med dig

Enligt en artikel i Aftonbladet idag, undrar Jan Guillou vem som bryr sig om okända människors pladder & dåliga anteckningar.
Jag håller med såklart jag tycker att min blogg är totalt meningslös, det är inte för inte den kallas "Universums tråkigaste blogg".
Hoppas nu bara att han inte baserat sin uppfattning på min tråkiga blogg eftersom den knappast kan vara representativ för alla andras läsvärda bloggar.
Fast sannolikheten att han läst min blogg är väl lika stor som sannolikheten att jag har läst, eller kommer att läsa någon av hans böcker, så det jämnar väl ut sig.

5 Comments:

Blogger Heliotropen said...

:-/ Nej, vi andra bloggare är ju mycket mer intressanta. I alla fall väldigt mycket mer intressanta än jan Guillou.

12 september, 2006 18:01  
Blogger Tina Högman said...

Jag blev skitsur när jag läste Guillous påhopp. Jag skällde ut honom efter noter. Dessvärre tror jag inte han lyssnade på mej...
Om alla bloggare är idiotförklarade och att alla bloggar är boring, ok so be it, men om vi gör det vi tycker är kul kan väl vi få göra det då?! Gillar man inte att läsa bloggar kan man ju läsa nåt annat. En bok av Guillou tex. Vill man inte skriva en blogg kan man ju skriva en bok.
Man ska väl vara den man är och göra det man vill.
Förövrigt tycker jag faktiskt inte att din blogg är universums tråkigaste...!

13 september, 2006 16:38  
Blogger Maria said...

Haha, ja det är väl likt honom att sticka ut hakan lite. Han ville säkert ha publicitet. Men han skriver riktigt bra böcker. Jag håller inte med honom men han får tycka vad han vill...

13 september, 2006 22:46  
Anonymous Anonym said...

Vem är Jan Guillou?

sign Åsa Mitt i Världen som bytt till nya Blogger och inte kan logga in för att kommentera...

14 september, 2006 00:02  
Anonymous Anonym said...

Han förlorade nog en del läsare där, surisen.

25 september, 2006 14:53  

Skicka en kommentar

<< Home