söndag, september 10, 2006

Pengarna tillbaka

Idag läste jag om en självbiografisk bok där författaren erkänt att allt ej var självupplevt, utan att en del var faktiskt uppdiktat. Det fick till följd av att en del läsare kände sig lurade på sin läsupplevelese och krävde pengarna tillbaka. Vilket förlaget generöst ställde upp på.
Nu är jag livrädd att de som läser min tråkiga blogg ska inse att jag "kryddat" min tillvaro en aning eftersom min tillvaro sannerligen inte är alltför kul att läsa om.
Vilka ersättningsanspråk finns det? Om min blogg läggs ner nu, så vet ni varför.

4 Comments:

Blogger Ilva said...

laste nyss en sadan jag med, A Million Pieces. Blev dock ratt tagen av att han var tvungen att skriva ett ursaktande forord. Sa fran mitt hall behover du inte oroa dig, jag tar for givet att ditt liv inte kan vara sa spannande som du utger det for att vara.

10 september, 2006 08:18  
Anonymous Anonym said...

Nej, det vore verkligen förfärligt om ditt liv vore så här tråkigt!

;-)

Åsa Mitt i Världen (som blir galen på alla nya sätt man ska fylla i sitt lösenord för att vara inloggad med som ändå inte blir inloggad så att jag kan skriva kommentarer därför att jag var djärv nog att byta till nya Blogger!)

10 september, 2006 16:28  
Anonymous Anonym said...

Kan bara instämma med ilva. Så spännande kan det bara inte vara! Ha det bäst idag! Kram! ;-)

11 september, 2006 11:54  
Blogger Sabina said...

Jag har läst lite på din blogg nu, tror verkligen inte att du behöver oroa dig, har skrattat mig igenom inlägg efter inlägg, så "krydda" på du:)

Hittade hit via vargakvinnansblogg!!

11 september, 2006 21:42  

Skicka en kommentar

<< Home