söndag, maj 28, 2006

Allt var slut

Efter ett antal år som sambo hände det oundvikliga. Allt var slut. Tallrikar, kastruller, bestick, glas, ja allt som kan tänkas behövas i ett kök var helt slut. Kallade på min sambo för ett allvarligt samtal där jag förklarade att jag tröttnat på situationen och att jag ämnade åka för att inhandla nya köksgeråd. Min sambo såg allvarligt på mig sedan sa hon:
"-För det första tycker jag det är en onödig utgift. För det andra är det dags att även du lär dig att använda diskmaskinen."

4 Comments:

Blogger deeped said...

*asg*

28 maj, 2006 15:18  
Blogger Elin i Björken said...

Du kan alltid hänvisa till att maskindiskmedel inte är miljövänligt och att du därför bojkottar diskmaskinen.

28 maj, 2006 15:38  
Anonymous Anonym said...

Jisses, fick allt hjärtsnörp när jag läste rubriken o första meningen, men sen; hahaha! Var inte orolig, du lär dig nog hur du ska sköta diskmaskinen i ett flux, "övertecknad" tycker det är mycket knepigare med datorer...

29 maj, 2006 10:21  
Anonymous Anonym said...

Hahaha!
Annars är ju papperstallrikar bra...

30 maj, 2006 22:35  

Skicka en kommentar

<< Home