söndag, maj 07, 2006

Tjocka gubben

Köpte en ny videokamera nyligen, min sambo tyckte att den förra dög men jag vidhöll vikten av tekniska sakers färskvarustämpels utgång. Filmade en del i dagarna, såg plötsligt en tjock löjlig figur hoppa runt på TV-skärmen. Jag skrattade högst och ljudligast av alla i salongen. Dock fastnade skrattet i halsen när jag insåg att det var jag som var den tjocka roliga gubben. Sprang snabbt ner till grovsoprummet efter originalkartongen till videokameran, nu ligger den nedstoppad och fin för en snabb transport tillbaka till Expert i Farsta. Jag vill ha pengarna tillbaka så jag kan köpa en Orbitrek istället.

6 Comments:

Blogger Drysen said...

Haha, betäll en orbitrek från Tv-Shop istället, mycket billigare :)

07 maj, 2006 13:39  
Blogger Elin i Björken said...

Jag upplevde samma sak när vi filmade semesterresan till Österlen förra sommaren. Till min förskräckelse var den blåbleka flodhästen i mitten av bildrutorna jag själv.

Och bilringarna på mitten av min kropp... varifrån har de kommit ifrån?

07 maj, 2006 13:46  
Anonymous Anonym said...

Var hälsad Godfather,
Det här är nog det lättaste sättet att få din uppmärksamhet tänkte jag..

http://karolinalassbo.blogspot.com/2005/09/topp-10-sveriges-snyggaste-manliga.html

Vet inte om du tittat där, men tydligen är du en väldigt snygg bloggare ^.^

Ha det bra och hälsa din fru samt mina kusiner,
Vänliga hälsningar,
Sebman

07 maj, 2006 16:09  
Blogger Pia-Pralin said...

Ja du... det där känns igen!!! Vem är tjockisen vid poolen.....Bahhhhh, det är ju jag :-D

08 maj, 2006 15:45  
Blogger zanza67 said...

hehe...bevis nog för att det är fel på videokameran när du samtidigt är sveriges 7e snyggaste bloggare...skriv ut lassbos lista o gå direkt tillbaka till affären...:)

08 maj, 2006 17:10  
Anonymous Anonym said...

Bahh!

En sån där manick som du tänker byta till är väl ingen vits.
Har du tänkt på att när du tränat bort det där som du upptäckte i filmen så kommer du inte kunna filma din nya orondör och därför kommer du aldrig se resultatet och vara nöjd och du kommer att träna och träna och träna och ... och till slut har du tränat bort hela rubbet och Universums tråkigaste blogg så att säga upphör på grund av naturlig avgång.
Och hur kul vore det på en skala för oss andra? Eller för all del för dig?

08 maj, 2006 18:58  

Skicka en kommentar

<< Home