onsdag, april 19, 2006

1 ÅR

Idag har jag det tvivelaktiga nöjet att meddela den som läser denna tråkiga blogg att det nu är 1 år sedan den startade. Jag vet fortfarande inte vad jag ska fylla den med, eller vad jag ska skriva om. Möjligtvis om jag fortsätter 1 år till att jag kan komma på något vettigt att skriva. Det enda sättet att få reda på det är att fortsätta blogga 1 år till. Bara tanken på att fortsätta blogga om ingenting i 1 år till känns extremt tråkigt, vilket torde göra att titeln "Universums tråkigaste Blogg" är ohotad.

5 Comments:

Blogger zanza67 said...

det är nog underskattat att vara tråkig...det är nog det som är roligt - att kunna vara tråkig...om inte så får det ju ivf andra att känna sig roliga...det var väl ett extremt tråkigt svar eller kanske roligt då...

19 april, 2006 09:55  
Blogger Drysen said...

Fy va tråkigt :P Gratts till 1 års dagen måste man faktiskt säga :)

19 april, 2006 12:02  
Anonymous Anonym said...

Ber att få gratulera på 1-årsdagen!

Men tråkig blogg *aaah ha ha haa* Leker tvärtomleken, eller hur? ;-)

Ha en riktigt skön kväll!

19 april, 2006 20:49  
Blogger Unknown said...

Grattis på 1-årsdagen!
Tamtarataaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

(Läs nu inte detta med allt för glatt tonfall, det kan sabba stämningsläget totalt. Behärskning Rex, behärskning!)

19 april, 2006 22:58  
Anonymous Anonym said...

1 år!? Ett heeelt år?

27 april, 2006 22:27  

Skicka en kommentar

<< Home