fredag, april 14, 2006

Pissig uppdateringsintervall

Har varit helt värdo på uppdateringar i bloggen, knappt ett inlägg i veckan. Tyvärr måste jag skylla på andra. Har en dotter på 3 år som tar extremt mycket av pappas lediga tid. Det gör inget för min del, hon får ta tid, men det blir inte så mycket tråkiga saker att fylla bloggen med mest roliga saker. Framförallt gav hon mig visdomsord att ta med sig i framtiden: "-Pappa, det finns faktiskt problem". En sanning som jag gärna delar med mig av.

3 Comments:

Blogger zanza67 said...

bättre att skriva när man e motiverad...ha en fin påsk där borta....

14 april, 2006 05:37  
Blogger Unknown said...

Avdelningen för visdomsord? Okej, då kommer ett här också: när min dotter var i din dotters ålder lekte hon med datorprogrammet Kid Pix. Hon samlade ihop ett gäng bilder och gjorde en liten saga genom att prata till bilderna i en mick. En del av handlingen förlades till en cirkus. Dottern pratade på om klaoUUUner och sen aklobater och gav sina visdomsord till eftervärlden:
-Man ska inte vala lädd, man ska bala vala glad!

De orden har faktiskt återkommit flera gånger sen dess.

14 april, 2006 09:03  
Blogger Elin i Björken said...

Fast din uppdateringsintervall innebär för mig att jag går och kollar din blogg lite oftare än om du uppdaterar med tätare intervall. Man vill ju inte missa när det väl kommer lite nya betraktelser...

16 april, 2006 13:19  

Skicka en kommentar

<< Home