onsdag, december 14, 2005

Beck

Inget från Sundvall ännu, det kan ju hända att han inte läser min blogg. Synd. Jag hade redan utarbetat lite manusändringar eftersom jag tycker Beck-filmerna är lite gråa i tonen.
Jag har arbetat ut några scener där de spränger en ståupp-klubb på Rörstrandsgatan och Beck själv går upp på scen och drar massa ståupp-skämt (jag har sett Peter Haber i komedier han är skitrolig).
I nästa scen har de fått en ledtråd som leder till Kanarieöarna sen flyger de dit i luftballong.
Vilket höjdarmanus.
Snälla herr Sundvall ring mig, vi har något här helt klart.

7 Comments:

Blogger Henrik said...

Hej Rex!
Har följt din blogg ett tag och kommit fram till slutsatsen att du far med osanningar. Missförstå mig fel nu, det är inte så att jag på något sätt kritiserar ditt skrivande, tvärtom tycker jag att det ofta kan vara upplyftande att läsa dina alster.
Jag skulle dock uppskatta om du bytta namn på din blogg (universums näst tråkigaste funkar fint för mig) då den faktiskt är bra mycket mer underhållande än undertecknads.
Jag måste nog tyvärr ses som partisk då jag alltid vet vad som står i min blogg och därför sällan blir överraskad av innehållet, men ändå.
Stort tack på förhand.
Något ironiska hälsningar Konan

14 december, 2005 07:28  
Blogger Roger said...

Klart att Sundvall läser din blogg. Men vissa vågar inte erkänna sina laster bara ;-)

Själv var det pölsa som fick mig att hitta hit.

14 december, 2005 09:01  
Anonymous Anonym said...

Måste spana in Konan´s blogg då...och Roger´s med, för den delen! See ya´!

14 december, 2005 11:35  
Blogger Drysen said...

Aj aj Rex! Du ska ju inte skriva sånna saker på bloggen, nu kanske nån snor det och ger det till sundvall och säger att han kom på det. Och då blir den personen som snodde det rik på dina Ideér...

14 december, 2005 11:41  
Blogger Rex said...

Jag har redan snott så mycket själv från "Släng dig i brunnen" & "Jönssonligan"

14 december, 2005 11:57  
Blogger Unknown said...

Vill du att jag ska tipsa Bergman – han bor ju ett par mil härifrån…? Fast det blir ju inte så mycket skjuta då förstås, mer liiiiiiiiiiida.

14 december, 2005 17:15  
Blogger Pia-Pralin said...

Men allså.. jag tycker snarare att detta låter som en förstärkt pippifilm men ballongen till kanarieöarna å allt... ja.. ta nu inte illa upp.. Pippifilmerna är en av världens mest sålda filmer.. och producenten skrattar nog fortfarande hela vägen till banken :-)

15 december, 2005 00:06  

Skicka en kommentar

<< Home