lördag, december 10, 2005

Till Kjell Sundvall



Min önskan om att få bli nya Bond är nog förgäves. Fast det klart att jag inte hade någon större lust att åka utomlands för att filma iallafall, även fast det skulle var kul att att skjuta folk och träffa brudar.
Så av en ödets nyck har det dykt upp en chans för mig i Sverige :http://www.expressen.se/index.jsp?a=485940
Det är förvisso inte lika många skjut i Beckfilmerna, men jag slipper ju åka så långt.
Till Kjell Sundvall: Ring, jag är hemma nu. Eller ring mobilnumret ifall jag gått ut för att handla eller liknande.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tar du över även på teatern och vid typ som mottagare av priser till folk som inte vill komma? Tar du över de gamla flammorna? Tar du över hans ex och barnen? Tar du över hans bostad? Tar du över hans bil?

-My name is Rex, Rex Brandt.

10 december, 2005 16:42  
Blogger Rex said...

Nja, jag såg ju mest en möjlighet till skjut. Men det andra vete fan ärligt talat. Drickandet kan jag ju inte ta över det sköter han ju själv.

10 december, 2005 20:03  
Blogger Rex said...

Alltså skjuta ska det det ju vara inget annat.

10 december, 2005 20:05  
Anonymous Anonym said...

Ja. Det låter fantastiskt. Vilken bra idé!
Jag känner faktiskt Kjelle Sundvall så imorrn tar jag och ringer honom och föreslår detta.

aj!

Det var min vårdare som slog mig i huvudet. Jag ska!

Jag är mytoman. Jag är mytoman. Jag är mytoman. Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman.Jag är mytoman......

11 december, 2005 01:30  
Blogger Rex said...

Jag känner Kjells exfru, men jag är inte värdig iallafall.

11 december, 2005 03:41  
Anonymous Anonym said...

Fast om du blir värsta kändis-skådisen, så kommer din blogg att bli allt annat än tråkig och det betyder nedläggning... Hmmm... Säg till om han hör av sig, så ska jag stämma honom för att han bidrog att vi miste universums roligast blogg... Oj, menade förstås tråkigaste... heeh!

11 december, 2005 21:02  

Skicka en kommentar

<< Home