torsdag, september 29, 2005

Trasiga jeans

Min son kom hem häromdagen han hade fullt av hål på sina jeans och de hade hasat ner så man slapp gissa vilket kön han tillhör.
Jag tyckte synd om honom och överraskade såklart med ett par nyinköpta släta jeans utan hål från ICA Maxi, bara 159 kronor. Men vart han glad?
Nej tvärtom han påstår att jag är körd och att jag inte fattar ett skit??
Problemet är var ska jag nu göra av 3-packen med färgglada t-shirts som jag köpte på Coop för 59.50 till hans födelsdag?

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du börjar bli mycket gammal Rex...

29 september, 2005 13:44  
Blogger Rex said...

Skulle det vara nåt fel på mina V-jeans menar du?

29 september, 2005 13:52  
Anonymous Anonym said...

Jag har samma problem. Jag tyckte att min 13-åring mycket väl kunde ha samma vinterjacka som förra året. Svaret blev just att jag inte fattade någonting.

29 september, 2005 15:10  
Blogger Unknown said...

Slit upp sömmarna lite fint på tröjorna, stänk på några droppar Klorin och saken är biff! (Eller vad de säger nu för tiden, glina?)

29 september, 2005 18:52  
Anonymous Anonym said...

Jobbigt när man förstår sina egna föräldrar så väl...
"...om 17 år kommer du att förstå, lille vän...

29 september, 2005 20:51  
Anonymous Anonym said...

vadå, ni fattar ju ingenting!? ^^

23 oktober, 2006 08:49  

Skicka en kommentar

<< Home