torsdag, november 01, 2007

Bacefook

En del undrar om jag övergett bloggen till förmån för Facebook?!
Så är icke fallet. Men även om min blogg är tråkig undrar jag om det är så intressant att läsa:
Idag har jag addat en friend på facebook men den personen vill inte requsta min addning, idag försvann ännu en friend på facebook, idag la jag upp nya bilder på facebook men det blev något fel så jag ser ganska fet ut, känns tråkigt?
Sen har jag varit gräsänkling, innebär det att det varit ett våldsamt festande? samt att jag gjort massa ny musik?
Nej det har inneburit att min fjärrkontrollstumme fått träningsvärk, samt att jag utvecklat ett litet beroende av att se på "Jordan-Rättsläkaren"
Får min fru reda på det när hon kommer hem kommer den nästa person jag träffar vara en rättsläkare-helt klart.