fredag, oktober 19, 2007

Fejsbok

Precis när jag satt & addade lite friends på Facebook slog det mig:
Här sitter jag en fredag kväll klockan 21:30 & låtsas ha massa polare. Hur blev jag så tragisk? För 5 år sedan skulle jag befunnit mig på lokal vid denna tidpunkt & addat i mig sprit med riktiga polare, eller riktiga så länge det fanns sprit & pengar iallafall.
Vi var ett helt gäng som kunde ägna en hel kväll åt att prata om viktiga saker såsom:
"-Ja har allti gillat dig"
"-Vi ska allti va polare"
och klassikern:
"-De här säger ja inte bara fö att ja drucki"

4 Comments:

Blogger Drysen said...

För att nu umgås man genom att sitta och dricka sprit vid sina datorer och hänga på ansiktsbok och diskutera viktiga saker som:
"-Ja har allti gillat dig"
"-Vi ska allti va polare"
och klassikern:
"-De här säger ja inte bara fö att ja drucki"
Fast med reservation för ännu sämre stavning.

The Wonders Of Internet.

20 oktober, 2007 11:24  
Blogger zanza67 said...

Igår kväll var en sådan kväll med jobbet. Kramat tjejer o gett komplimanger. Vilka får jag väl veta på Måndag...:|

20 oktober, 2007 21:53  
Anonymous Anonym said...

Idag har jag gjort extra mycket reklam för dej - det är jag glad för - detta är SÅ exakt!
kram

Annika Pannika

22 oktober, 2007 16:07  
Anonymous Anonym said...

Jag hittade hit via Singel-i-sumpan-bloggen. Och så hittar jag ett inlägg som skulle kunna ha handlat om mej :0) Jag sällar mej till dina läsare på studs!

23 oktober, 2007 20:55  

Skicka en kommentar

<< Home