torsdag, oktober 18, 2007

Andarna

Jag lever ännu! trots förutsägelsen. Det enda jag kunnat koppla till denna förutsägelse, är att en gammal bekant till mig hörde av sig, hon fyller år den 18e oktober och hon, jag & min döde kompis jobbade tillsammans. Kan det var det som "andarna" menade?
Jag tror inte direkt på andar, eller spådomar. Dessutom kan man tolka förutsägelser på massa märkliga sätt i efterhand. Läs bara Nostradamus. Men oavsett om jag tror eller inte är det en fascinerande tankelek. Dessutom är ett sånt dödsbud som jag delgav er inte ett dugg intressant i efterhand utan bara i förväg. Tyvärr måste jag meddela att den tråkigaste bloggen finns kvar.
Vilket innebär att även bloggens tråkige upphovsman inte har mött sin döde kompis ännu.
Det kanske bara var en fåfäng tanke att jag saknar honom, och ville att han skulle komma tillbaka hit, istället för att jag kommer dit?

1 Comments:

Blogger Unknown said...

I vilket fall så är du fortfarande i livet. Tack och lov!

Saknad tar sig konstiga uttryck ibland.

20 oktober, 2007 19:47  

Skicka en kommentar

<< Home