onsdag, oktober 24, 2007

Tidningsställ för oss äldre

Hej alla gratismorgontidningsutgivare. I morse när jag böjde mig ner efter en gratis tidning (City), knäppte det till i ryggen & jag fick väldigt ont.
Nu går jag som någon som gjort sitt behov i byxorna & jag känner föraktet i folks blickar.
Kan ni inte anpassa ställen för tidningarna för oss äldre en aning?
Eller är det bara ungdomar som ska få läsa gratistidningar?
Det finns ju till exempel långa skohorn, så då borde det gå att ordna höga tidningställ också.
Dessutom hoppas jag att ni har ett utförligt test av halkbroddar i lagom tid innan halkan kommer.

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tråkigt med din rygg, men jag är glad att du lever. Jag har inte vågat läsa din blogg förrän i dag.

24 oktober, 2007 12:37  
Blogger Unknown said...

Jodå, snart börjar du uppskatta den här pensionärs-vitsen:

”-Nu är man så gammal så när man knyter skorna passar man på att se sig om ifall att det finns något mer att uträtta när man ändå är där nere”


:-)

25 oktober, 2007 00:04  
Blogger Rex said...

Kommondoran: Det är inte många som vågar läsa min blogg.
Åsa: Var det ett skämt? För mig är det så på allvar! ;-)

25 oktober, 2007 02:21  
Blogger Unknown said...

Ja ja, jag är ju bara 45 år ung så jag har inte kommit upp i den där skämtaråldern än :-)

25 oktober, 2007 21:31  
Anonymous Anonym said...

Min blogg är universums mest patetiska...

28 oktober, 2007 18:46  
Anonymous Anonym said...

vad roligt

28 oktober, 2007 18:52  
Anonymous Anonym said...

Vart kan man köpa extra långa skohorn?

16 december, 2009 17:20  

Skicka en kommentar

<< Home