fredag, juni 22, 2007

Jag är smartare än min lillebror

Jag har ingen kontakt med min lillebror, har faktiskt undrat varför det blivit så.
Men nu har Expressen publicerat en artikel som kan vara svaret på min gåta.
Storasyskon är smartare än småsyskon.
Läs själv om ni orkar:
Expressenartikeln om smartare storasyskon än småsyskon.
Sen måhända att min lillebror har roligare liv, & måhända att han skulle haft en festligare blogg än min, men det är ju ingen bedrift.
Jag är ju faktiskt den tråkigaste bloggaren i universum.

8 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det var... inte roligt :(

När det gäller systrar tror jag bestämt att det är dom yngre som är klokare än den gamla (jag) :p

22 juni, 2007 13:11  
Blogger Unknown said...

Jag tror också att lillasystrar generellt sett är smartare :-)

22 juni, 2007 23:05  
Blogger Sol said...

Jeg hørte også om dette på radioen i dag.....Hmmm, hva med oss som ikke har noen søstre eller brødre....?.....
God midtsommeraften til grannelandet.

22 juni, 2007 23:12  
Blogger Elin i Björken said...

Jag protesterar å det bestämdaste! Småsyskon är MYCKET smartare än storasyskon!

/lillasyster

23 juni, 2007 07:45  
Blogger A said...

Förstod jag väl att det var så!! ;)

25 juni, 2007 00:28  
Anonymous Anonym said...

Jag gillar den här kommentaren;

Postat av Singer den 22 jun 2007 kl 17:07
Vad intelligens är, och vad intilligenstest mäter, är skilda saker.

25 juni, 2007 15:15  
Anonymous Anonym said...

jag är äldst i vargkullen på sex. vad säger det om mig? :-)

25 juni, 2007 22:50  
Anonymous Anonym said...

Tack for intiresnuyu iformatsiyu

05 december, 2009 11:52  

Skicka en kommentar

<< Home