torsdag, maj 31, 2007

Stackars grabb!

En del fäder laddar sina bössor för att få oönskade friare att hålla sig borta från sina döttrar.
Jag har en helt annan taktik. Jag skämmer bort min dotter.
Hon får till exempel allt hon pekar på, jag bär henne överallt , och frukost på sängen är en självklarhet även till vardags. Så den stackars kille som närmar sig henne i framtiden med friartankar lär nog ångra sig när han ska försöka leva upp till hennes önskemål.
Nej nu hinner jag inte skriva mer, dottern måste få sin perfekt sötade och tempererade mjölkchoklad.

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Nästan överdrivet smart Rex! Då uppstår nästa problem: hur i all fridens dar ska du bli av med din så småningom 175 cm långa, gnälliga, tjatiga, parasiterande dotter?

31 maj, 2007 12:10  
Blogger Rex said...

Det är ett litet problem i jämförelse med att hon väljer fel äkta make.
;-)

31 maj, 2007 12:25  

Skicka en kommentar

<< Home