torsdag, maj 31, 2007

Misstänkt snattare

När jag spatserade i den faschionabla mataffären ICA-Maxi häromdagen, så kände jag hur något släpade efter mitt ena byxben. Jag lät blicken diskret falla ner och upptäckte då att en av mina strumpor från dagen före hade glidit ner & beblandat sig med regnvatten & lera från utsidan för att sedan hänga sig kvar & lämna långa leriga spår efter mig.
Nu hade jag 2 val, antingen låta strumpan glida loss & bli liggandes i matvaruaffären, eller diskret plocka ner den i byxfickan.
Jag valde det senare, resten av matvaruaffärsvistelsen var jag oerhört nervös för att jag skulle bli stoppad på utsidan av en vakt som undrar vad jag har stoppat ner i fickan.

3 Comments:

Blogger Puman said...

Hahaha! De kunde hade tagit dig som "en snuskig farbror med bulliga byxor!" :)

01 juni, 2007 17:02  
Blogger Evalinn said...

Hi hi, det är såna risker man tar när man är ordentlig!

03 juni, 2007 16:22  
Anonymous Anonym said...

*asg*
Tack för dagens garv...

Trött som jag är så var det hysteriskt roligt faktiskt..

23 juli, 2007 23:59  

Skicka en kommentar

<< Home