lördag, juni 30, 2007

Bank

Var till banken idag med min fru.
Eftersom jag har noll koll försökte jag säga rätt saker vid rätt tillfälle.
Den enda gången jag tror att jag sa fel sak var när jag sa:
"-Bottenlån är toppen", min fru såg irriterat ut på mig varpå jag försökte släta över allt med att säga:
"Topplån, de är verkligen botten"
Men då kollade bankmänniskan på mig lika surt.
Jag frågade efter toaletten & avvek.
Undrar om min fru sitter kvar på banken & väntar på min oläsliga namnteckning?

3 Comments:

Blogger Elin i Björken said...

Det där med pengar är svåra grejer.

30 juni, 2007 07:03  
Blogger Jossan said...

Hej Rex.. De va lääängsen. Ska du/ni köpa hus? Hoppas Max mår bra.. hur gammal e han ? Kraam Josefine

01 juli, 2007 13:45  
Blogger Rex said...

Elin: Pengar är en hatkärlek!
Jossan: Hej du, nej inget hus. Vill bara låna massa pengar till prylkonumtion, men sånt begriper sig fruntimmer inte på.
;-)

01 juli, 2007 19:33  

Skicka en kommentar

<< Home