söndag, augusti 20, 2006

Öppet brev till Plaza hotell i Umeå:

Jag sov hos er en natt i somras. Det var jag & två flickor. Men jag kan intyga att inget oanständigt skedde ty den ene var min sambo & den andre min dotter.
Däremot måste jag å det bestämdaste be om ursäkt.
Vi bäddade aldrig sängen efter oss.
När vi väl kom på det var vi alltför långt bort för att vända om.
Det enda sätt jag kan tänka mig att kompensera er på är att ni kommer hit & skrynklar till våra sängkläder.
Vill ni dessutom ha en öl, kostar den 58:- precis som eran öl.

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Kom du ihåg att torka upp på golvet i duschrummet? Annars kan de ju få komma och blöta ner lite i ditt badrum också…

20 augusti, 2006 09:42  
Anonymous Anonym said...

Plaza Hotell i Umeå borde skämmas. 58 riksdaler för en öl! Hade de skummat den själv? *tar mig för pannan* Se till att de lämnar rikligt med dricks när de kommer och skrynklar era sängkläder... :)

21 augusti, 2006 17:43  
Anonymous Anonym said...

...men ni fick i alla fall checka ut utan att dom skulle räkna klädhängarna på ert rum först?! ...eehh nej, det får man inte överallt här i världen...!

21 augusti, 2006 20:31  
Blogger Fisso said...

Tror du att du får 2:- i driks för ölen? Tror tyvärr att dom är så snåla att dom vill ha 42:- tillbaka på en hundring

22 augusti, 2006 14:42  

Skicka en kommentar

<< Home