onsdag, januari 11, 2006

Bekantskap

Ingen ringer mig längre eller hälsar på för att kolla vad som händer, alla mina polare läser ju bara på bloggen så vet de vad jag haft för mig. Dessutom läser min sambo bloggen så jag var tvungen att koppla in spisen. Nåväl det blir god mat av den iallafall, eller på den? Man gör väl inte mat av spisen? Nu lär väl förvisso den ene av mina polare höra av sig för ett skrovmål nu när spisen är inkopplad. Den andre polaren bor i Norge och han käkar bara "kyllingsuppe" eller "pölse med lompe", så han lämnar inte Norge för lite mat skull.

8 Comments:

Blogger Frk Fleggman said...

Du har ju din sambo att umgås med och din nya spis. Upp med hakorna.

11 januari, 2006 14:34  
Anonymous Anonym said...

Eller läser sambon bara bloggen och komunicerar med dig genom den?

11 januari, 2006 16:29  
Anonymous Anonym said...

Men, Rex, säg att spisen måste köras in (som med bilarna förr i tiden) och ni bara kan koka tevatten än så länge.
Då behöver du ju inte putsa på den alltför mycket!

Samuel

11 januari, 2006 18:21  
Blogger Elin i Björken said...

Kalkfläckar kan vara svåra att få bort. Jag rekommenderar torrkokning...

11 januari, 2006 19:33  
Anonymous Anonym said...

Jag er lite interreserad av den der spisen. Anvender den strøm eller anvender den gas.
Det ser ut som om man kan gøra i ordnig goda kycklinsoppor på den. Stemmer det.

12 januari, 2006 01:14  
Blogger Drysen said...

Jag har också samma problem nu...

12 januari, 2006 20:30  
Anonymous Anonym said...

Samma här ... med kompisarna alltså. Så fort jag börjar berätta något avbryter de och säger "jaja det där har jag redan läst om på bloggen." Måste lära mig att inte skriva ut ALLT om mitt liv.

12 januari, 2006 23:32  
Blogger Cliff Hanger said...

Känner igen det där. Jag och min sambo kommunicerar mest via våra bloggar med varandra numera. Fast ibland säger via hej till varandra också.

26 januari, 2006 02:47  

Skicka en kommentar

<< Home