torsdag, december 29, 2005

Gym

Julmaten har satt sina spår det blir till att gå på gym efter nyår. Sist jag var på gym hade de löpband framför en TV-skärm, jag stod i nästan 2 timmar på bandet och tittade på en hel hög med kärringsåpor jag inte ens visste fanns. Sedan kom det en instruktör och satte på bandet och då var jag tvungen att kliva av efter 5 minuter, helt slut. Jag gick och duschade och satte mig på närmaste pub med en stor stark.
Mycket nöjd med att jag kommit igång med träningen.

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Låter som om du har samma inställning till träning som mig, med den lilla skillnaden att du tar dig i allafall dit! Lycka till!

29 december, 2005 13:34  
Anonymous Anonym said...

Duktig du är! Jag har inte ens hittat gymet än.

29 december, 2005 13:39  
Blogger Pia-Pralin said...

Ja ha.. det går att sätta på det där bandet... har alltid undrat vad maskinen skall vara till!! :-)

29 december, 2005 14:01  
Blogger Elin i Björken said...

Äh! Jag äter för att hålla formen och fylla ut rynkorna. Bantar gör jag mellan måltiderna men det gör jag himla bra!

Har ni inte läst statistiken hur många som blir skadade i samband med träning?

Ta ansvar gentemot Landstingens utgifter och akta er för gymen!

30 december, 2005 11:14  
Blogger Elin i Björken said...

Såg förresten en rubrik från en kvällstidning där gym kunde jämställas som sekt. Tyvärr läste jag inte artikeln, så det kanske fanns någon annan förklaring som rubriken inte berättade, men jag nöjer mig med rubriken så länge.

31 december, 2005 11:46  

Skicka en kommentar

<< Home