måndag, april 07, 2008

Död åt jultomten & påskharen!

Nu är jag trött på att jultomten & påskharen tar åt sig äran åt det som mina barn får.
Saker som jag jobbat & slitit för att betala, sedan står ni bara där & flinar på bilderna & tar åt er äran utan att skämmas.
Nej från & med nu ska jag upplysa mina barn om att ni inte finns, att ni bara är påhittade.
Ha!
Vad säger ni nu då? Nu kanske ni inte ser så godmodigt belåtna på bilderna av er i fortsättningen. Vad ska ni nu hitta på när mina barn inser att ni är påhittade?

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Wow tillbaka ...har förövrigt lagt ner basketpappan för en ny blogg, Lev väl ...

08 april, 2008 18:11  
Anonymous Anonym said...

Helt rätt! Ibland måste man sätta ner foten! Jag lessnade på precis samma sätt över att en häxa med kvast tog åt sig äran... Iofs inte påskskärring utan ett gammalt ex...

Men... skitsaksamma... typ same same! :|

Glöm inte tandfen! Glömmer du lägga ut pengar åt tandfen är det DU som får höra allt gnöl! Faan vilken orättvisa!

18 april, 2008 11:01  
Blogger Rex said...

Oldslope: Goddag, det var ett tag sedan. Har bytt länk från din gamla till din nya.
WB: Tandfén? Hon finns väl?

18 april, 2008 15:02  

Skicka en kommentar

<< Home