söndag, maj 27, 2007

Brackpracker

Talade med en favoritmänniska idag, en kille som inte bor i Sverige utan i Norge. Han sade att han hade planer på att komma hit till Hökarängen i sommar. Det låter mycket lovande & trevligt. Han gillar att resa & är bra på det. Jag hatar att resa är inte så bra på resandet. Väntar fortfarande på en sån där transponder som de har i Star Trek "Beam me".
Sist jag var i Norge fick jag ett brev när jag kom hem till Sverige i brevlådan:" Betala 1500 kroner i bot, viss dere icke gör det så blir det 10 dager i fengsel" Eller liknande. Så jag törs nog inte åka dit på ett tag.
(Alltså jag kom inte hem till Sverige i brevlådan utan......)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det blir nog ett roligt möte om det blir av! Kul! :)

Jag gillar inte heller själva resandet men nog att "komma fram". Borde finnas möjlighet att sätta sig på en flygplats med en lapp runt nacken där man antecknat destination & datum, somna och sen vakna upp på önskad ort?!

28 maj, 2007 11:03  

Skicka en kommentar

<< Home