söndag, maj 27, 2007

För sent

Satt hemma ensam & drack vin igår, patetiskt men sant.
Borde väl kanske ha insett att jag druckit lite för mycket när jag skickade en hög med pinsamma SMS, en skvadron underliga email, skapade blogginlägg som skulle gett Freud jobb för flera år framåt, samt tog fram min samling av sentimentala Elvis-dokumentärer.
Men det värsta var nog när jag tyckte det var en bra idé att beställa en parkeringslyft!?
Vart ska jag ställa den?? Och vad kommer min fru att säga när räkningen kommer?

8 Comments:

Blogger Förhudslös och Ryggradslös said...

No parking baby,
no parking on the dancefloor...

28 maj, 2007 00:49  
Anonymous Anonym said...

Känner till det där om underliga e-mail...

Rent praktiskt vore inte en parkeringslyft så pjåkigt! Men utrymmesmässigt... hmmm...

28 maj, 2007 11:08  
Blogger Puman said...

Man gör dumma saker på fyllan :P

28 maj, 2007 13:12  
Blogger A said...

Vart tog de där blogginläggen som skulle intressera Freud vägen!? Är lite nyfiken på att läsa dem!! :)

28 maj, 2007 19:43  
Blogger Elin i Björken said...

Du förstår väl att bilarna på bilden inte följer med?

28 maj, 2007 19:57  
Anonymous Anonym said...

Rex I glauben nicht, daß Sie soviel Problem mit selbst haben, aber gekauft vom Parkheber mich verwirrt bildet

Lieber Freud

29 maj, 2007 13:31  
Blogger Blygisens betraktelser said...

Orkar inte klicka på länken, Rexen, men vad är en parkeringslyft? Herrejösses, har de äntligen uppfunnit en sån som jag ibland känner att det vore bekvämt (hm, nåja) att ha med sig? hahaha.

Kan förresten meddela herrn om att jag har den gamla fina låten "Forever and ever" med Demis Roussos på skiva, och då tänker jag på dig! Hahahaha! Du skrev ju en gång att du påminde om honom!

Ha en fortsatt skön dag!

/Sthlm, Blygisen, whatever.

29 maj, 2007 13:32  
Blogger Rex said...

En sån tillfällighet, jag satt även & överförde vinyl med Demis Roussos till MP3 :-)

29 maj, 2007 15:04  

Skicka en kommentar

<< Home