torsdag, maj 17, 2007

Poppis?

Jag som trodde jag hade fullt med polare, men efter att ha tagit del av följande ursäkter för att slippa träffas eller höras, så börjar jag tvivla;
"Jag är i motorrummet på båten, jag ringer dig när jag kommer upp"-Stort motorrum?
"Jag är på fotbollsmatch, ringer dig när den är slut"-Lång match?
"Min man har panikångest, vi får höras någon gång längre fram"-Börja medicinera?
"Min mobil funkar inte, så jag kan inte ringa"-Byt mobil?!
"Är det du?, min morsa sa att jag inte fick leka med dig"-Ja men det var ju för 35 år sedan?!
"Klick!"-Hallå? Hallå?!!

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

så illa kan det omöjligen vara, de börjar bara nå den åldern då minnet sviktar.. hehehe.. hursomhelst så önskar jag dig en härlig långhelg!

17 maj, 2007 10:16  
Blogger Puman said...

Haha, inta alls poppis! :D

17 maj, 2007 13:01  
Blogger Rex said...

Tack "djuriska" flickor för att ni lämnar kommentarer här. Om jag inte visste bättre skulle jag tro att ni fanns på riktigt & inte bara i min dator.
;-)

17 maj, 2007 19:08  
Blogger Rollx said...

Jag finns bara i ditt huvud. Det är du som skriver mina inlägg.

19 maj, 2007 20:34  
Anonymous Anonym said...

*S* Du får gå ut på gården, Snurre och fråga om någon av de andra vill leka med dig? (Barnen lär ju inte ha hunnit bli varnade för dig ännu?!!) Kram!

20 maj, 2007 14:34  

Skicka en kommentar

<< Home