torsdag, november 30, 2006

Brallis

Eftersom min son tycker att mitt språk låter mossigt var jag tvungen att se till att han blev ägd häromdagen.
Så jag vräkte ur mig den modernaste slangen jag behärskar:
"Häromdan när jag cruisade med min brallis i vrålåket, träffade jag en polare som hade värsta spättan på bönpallen, jag kom inte på något att säga så jag bara frågade,-Vad gäspar spindeln? Kvart över draghålet vrålade han tillbaks".
Jag såg på min son med triumferande blick, han rodnade lätt och tittade ner i golvet.
Jag tror han insåg att hans farsa hänger med i tugget.

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Piggt gjort!

30 november, 2006 16:43  
Anonymous Anonym said...

fyfan va du är rolig!! skitkul blogg.
nina
surrosnurr.blogg.se

01 december, 2006 02:14  
Blogger Rex said...

Tack Nina du anonyme bloggare, min fru läste precis mina senaste inlägg & förstod ingenting.-

01 december, 2006 03:12  
Blogger Rex said...

Min fru kommenterade att mina senaste inlägg varit helt obegripliga.

01 december, 2006 10:02  
Blogger Drysen said...

Hajja läget exactly ma man, se bara till att inte cruisa alldeles för fort så aina inte kommer och tar dig. :)

01 december, 2006 23:02  
Anonymous Anonym said...

Haha.
Går dock bet på 'brallis' och 'draghålet'. Betyder det att du är modernare än jag..? ;)

03 december, 2006 00:42  

Skicka en kommentar

<< Home