torsdag, maj 10, 2007

Till H&Ms Stefan Persson:

Hej Stefan, (eller ska jag titulera dig herr Persson?).
Med avsky läste jag att min idé om lekhagar för män stulits.
Nu måste vi smida medans järnet är varmt Stefan (eller ska jag titulera dig herr Persson?).
Ring mig så tar vi en öl och kollar vilken butik som passar bäst att börja med?
Jag föreslår att vi ses i Farsta för då har jag krypavstånd hem ifall det blir ett sent möte.
Restaurangbranschen kan jag utan & innan.
Jag har stått utanför flera stycken restauranger utan att bli insläppt, men jag har även jobbat som diskare.
Sen kan vi ju även passa på att prata om min collection?
Ring!

4 Comments:

Blogger Puman said...

Haha :)
Du svarade aldrig på min fråga angående dina "vardags kallingar".

Din blogg är också kul!

Jag ska länka dig i mig (obs, inga snuskiga tankar nu)

:)

10 maj, 2007 13:00  
Blogger Rex said...

Puman: Gå in på HM titta i korgen 3-pack boxerkalsonger svarta 99:- så ser mina kalsingar ut.
Jag tänker aldrig snuskiga tankar.
;-)

10 maj, 2007 13:12  
Blogger Rollx said...

Usch ! för att vänta på någon som handlar kläder. Vid sådana tillfällen vill man spela Rysk roulette.

Fast din idee var bättre (oblodigare). :)

11 maj, 2007 17:18  
Anonymous Anonym said...

Vi kan väl träffas i Hökarängen istället över en bira på någon parkbänk. Såg en bild på ngt ställe av en proffsfotograf som hade tagit bilder på ett parkområde i Hökarängen. Det verkar så fint och så mkt fina saker som ligger på marken. Det vill man ju se.

11 maj, 2007 19:16  

Skicka en kommentar

<< Home