onsdag, maj 09, 2007

Rojalist till sist

Kungen vill ha mer pengar pga stora barn.
Jag håller med kungen i detta. Det kan vara dyrt med stora barn, min son vägrara att bära jeans från ICA Maxi tex..
Dock är inte mina barn lika vuxna så jag skulle nöja mig med 83,7 miljoner.
För den summan skulle jag kunna åka fram & tillbaka över jordklotet, klippa av lite band & köra för fort i en helt ok sportbil (den behöver inte ens vara ny).
Däremot trivs jag bra i Hökarängen & vill gärna bo kvar här om det går bra?
Det innebär att Bernadottesläkten kan få bo kvar på Drottningholm mot en mindre avgift.

6 Comments:

Blogger Pia-Pralin said...

Även små barn kostar pengar..
Om du behöver hjälp med att spendera så kan jag hjälpa till... inte gratis kanske men....

09 maj, 2007 12:34  
Blogger Puman said...

Haha, lär dig av din son:
ICA Maxi jeans bör förbjudas! :)

Jag äslkar kungafamiljen och skulle vilja bli Carl Filips snygga älskarina ;)

09 maj, 2007 14:01  
Blogger Rex said...

Mina barn måste lära sig att bära billiga kläder, eftersom mina kläder är så dyra.

09 maj, 2007 14:56  
Blogger Puman said...

Show me your closet! :D

09 maj, 2007 18:10  
Anonymous Anonym said...

Kära Rex...

Just när du trodde DIN blogg var tråkig;

Du är INTE utmanad. Läs mer i vår...

10 maj, 2007 00:11  
Blogger Rollx said...

Konunga familjen får "apanage" av svenska folket varje år. Kan man inte kalla det en form av socialbidrag....fast mer. :)

10 maj, 2007 15:57  

Skicka en kommentar

<< Home