onsdag, februari 07, 2007

Fest i kväll (kanske)

Fick en spännande inbjudan ikväll på en kul tillställning, det var länge sedan så jag tänkt att frugan & jag går väl dit. Tyvärr blev hon sjuk. Ingen fara tänkte jag det finns ju gott om namn i min gamla adressbok. Tyvärr visade det sig att alla sidor gulnat så texten var omöjlig att läsa. Nåväl, jag får väl ta mig dit ensam & hoppas att den som bjöd mig finns på riktigt. Jag har nämligen bara sett personen på sin blogg, samt hört henne på radio & TV.
Hon kanske är lika påhittad som Stålmannen. Fast han har ju ingen blogg förstås.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

klockan är nu 18:23, ditt inlägg är daterat 18:46.

befinner jag mig i en tids loop? eller är det SLs tidszon?

mvh undrande

07 februari, 2007 19:25  
Blogger Pia-Pralin said...

Du kunde ju ha bjudit in mig... jag är ju värsta partyprinsessan (för 100 år sedan kanske :-) )

07 februari, 2007 23:25  

Skicka en kommentar

<< Home