lördag, december 23, 2006

Förra året

Jag har haft min blogg så länge så jag kan ge mig själv tillbakablickar, detta skrev min blogg (inte jag) för ett år sedan: fredag, december 23, 2005

"Kokt glögg
Nu känns det att julen är på G. Men jag tycker det är dåligt att de inte kan skriva ut på glöggflaskorna hur länge den ska koka?5 minuter 10 minuter?Jag har ingen aning men jag brukar ta någonstans mitt emellan och det smakar helt Ok!Skål God Jul!
posted by Rex at
00:10 6 comments links to this post "

Förra året visste jag inte det men nu vet jag att: Romglögg kittlar dödsskönt i kistan. Tack för tipset. Gamle skojare

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Står ju en procentsats på flaskan (ex 20%) så antar att man skall ta den gånger 10 minuter - alltså i detta fall 2 minuters kokning.

God Jul!

23 december, 2006 22:09  

Skicka en kommentar

<< Home