tisdag, november 07, 2006

Tråkig ej bråkig

Vart länkad av "tonårsmorsan" idag.
Min blogg hamnade i ett länktips som en "blogg utan budskap".
Och det stämmer.
När jag bestämde mig för att blogga var jag tvungen att skriva om något.
Jag insåg hur politisk man än var skulle alltid någon vara politiskare, hur gnällig man än skulle vara skulle det alltid finnas någon gnälligare.
Hur glamourös man än vill vara finns det alltid en mera glamourös människa som gör det väldigt bra.
Lokalpatriot?-Nej inte med Hökarängen som bas.
Hur mycket man än försökte skoja till det skulle det alltid finnas en större lustigkurre ute i bloggosfären.
Hur mycket vilddjur man än försöker vara finns det alltid en större varg där ute.
Det enda som återstod som jag visste att jag skulle klara av var att vara tråkigast.
Och än så länge har jag inte läst en tråkigare blogg än min.

4 Comments:

Blogger FANCY said...

*asg*...Du jag tror dej inte...LOL*

//Fancy

07 november, 2006 13:22  
Anonymous Anonym said...

...och hur smarta kommentarer man än försöker komma på så finns det alltjämt någon som kommer på nåt myyycket smartare! (Prestationsångest? JAG? Nej hur så??!) :)

07 november, 2006 17:33  
Anonymous Anonym said...

Tråkig? Nej, men kolla in min blogg... Tråkig? Kanske för den som inte gillar det jag gör...

Cool vinpava...

07 november, 2006 17:34  
Anonymous Anonym said...

Men VA? Och då länkade du till mig!

Oj oj oj! Hur ska det här sluta. Var det tonårsmorsan som började? Vojjne vojjne…

:-)

07 november, 2006 17:48  

Skicka en kommentar

<< Home