fredag, oktober 20, 2006

Gråsvart tillvaro

Min PC är gråsvart, min scanner är grå, min TV är grå (nej den är inte svartvit jag menar höljet), högtalarna är grå, min digitalkamera är gråsvart, min MP3 är mest svart (förutom färgskärmen), min bil är grå & svart, mitt skägg är grått, himlen är grå på morgonen när jag går till jobbet och svart när jag kommer hem.
Det förklarar varför den svarta patronen i min gråsvarta färgskrivare tar slut fortare än de andra patronerna.
Den skriver bara ut bilder i grått & svart.
Jag kanske är färgblind.
Imorgon tar jag på mig en rosa kanindräkt för att ta reda på hur det ligger till.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Var får vi se bildreportaget?

Ärligt talat, nu när vi är inne i det mörka halvåret så fattar jag inte hur folk står ut om de inte adderar lite färg i tillvaron!

20 oktober, 2006 09:32  
Blogger Spirello said...

Börjar ni med bandet snart eller?

22 oktober, 2006 11:03  

Skicka en kommentar

<< Home