fredag, november 03, 2006

Dystert avsked

Vi som delat så mycket, både i vått & torrt. Ni som hängt på mig vart jag än gått. Varför måste det sluta så här? jag ville verkligen fortsätta i det symbios vi skapat, men ni valde att falla isär & lämna mig i misär. I ett fruktlöst försök jag längst inne visste var dömt att misslyckas, gick jag till ICA Maxi för att hitta något som det jag förlorat. Men de sa bara att den modellen har vi inte haft sedan Hyland ledde karuselllen i TV.
Jag fick inse att jag & mina långkalsonger måste skiljas. farväl, jag sprider eran aska i skogen & hoppas att ni får värma Sankte Pers ben i himlen för evigt. Farväl.
Med så många hål så värmer ni inte mig iallafall.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag beklagar förlusten. När sorgen lagt sig ska du se att du ändå kan minnas de goda stunderna med ett leende.

03 november, 2006 23:08  
Blogger Rex said...

Ja du Åsa. Om du bara visste vad jag & mina långkalsonger varit med om i alla dessa år :-)

03 november, 2006 23:16  

Skicka en kommentar

<< Home