fredag, november 04, 2005

Knäppgöken

Jag har inte alltid så kul. Men en sak jag tyckte var kul förut var att knäppa med en oöppnad ölburk, då brukade min granne dyka upp med samma läte och svara på mitt lockrop.
Sedan kom han hem till mig och vi skrattade åt samma skämt som vi drog helgen innan, för de hade vi redan glömt till nästkommande helg.
Det roligaste var dock när han skulle hem och han hade svårt att få i nyckeln i nyckelhålet eftersom huset stod & dansade med ett retsamt flin framför han.
Nu har han flyttat. Suck.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Du... det verkar som en av Norrlands Gulds reklamfilmer. Ring och tipsa dem. Om det där lockropet. Då skulle du kanske kunna få mer än 46 kronor.

04 november, 2005 23:14  
Blogger Frk Fleggman said...

Ytterligare en fågel vi älskar.

07 november, 2005 16:16  

Skicka en kommentar

<< Home