söndag, september 18, 2005

Handlösa händelser

En människa som jag känner flyktigt till ytan undrade varför jag inte skriver så mycket i (eller på?) min blogg.
Jag svarade sanningsenligt att jag kan ju bara skriva när jag har något att skriva om.
Har det inte hänt något så har det ju inte.
Hur spännande är det att läsa om någon som går och köper 2 liter mjölk? eller hamburgerkött till extrapris med kort datum som han glatt bjuder sin dotter på till frukost, som hon förnöjt trycker i sig.
När sambon luktade på köttet i förpackningen höll hon på kräkas rätt över frukostbordet.
Hur kul är det att läsa om?
(Men det var billigt kött, och dottern mår bra)

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej!

Har nu läst igenom din blogg och den är riktigt tråkig. Men det är det som gör den lite rolig att läsa. De flesta människor försöker verka mer glamourösa o bättre än vad de är, men du har inga såna planer. Keep it up!

18 september, 2005 09:07  
Blogger Unknown said...

Oj, jag kanske är felgjord, men jag skrattar invärtes så det nästan kommer tårar när jag läser din blogg! Keep up the low spirit!

18 september, 2005 09:31  
Anonymous Anonym said...

Se länken!

http://catrinedacosta.blogspot.com

18 september, 2005 09:56  
Anonymous Anonym said...

Underbart! Precis vad jag behöver så här en söndagsmorgon. Humor på hög nivå. Fortsätt i samma stil är du snäll, men unna dej någon gång att göra nåt riktigt crazy också.

18 september, 2005 10:57  
Anonymous Anonym said...

Jag måste ha en väldigt tråkig humor eftersomjag skrattade gott åt många av dina inlägg

18 september, 2005 11:00  
Anonymous Anonym said...

Tråkig blogg? Den är ju skitkul!

18 september, 2005 11:26  
Anonymous Anonym said...

Nä du.., det här är inte tråkigt. Verklighetsfrånvända,pretentiösa, högtravande människor... DET är tråkigt!

18 september, 2005 12:03  
Anonymous Anonym said...

Kan tipsa om att köpa skivrester från charken på ICA ifall du letar efter billigt pålägg. Mums...

18 september, 2005 12:06  
Blogger Karolina Lassbo said...

Ha ha jag tycker bloggen visst är rolig! Kött är inte att leka med!
Skall inhandlas med eftertanke och varsamhet!

MVH Karro på Glamourbloggen
http://karolinalassbo.blogspot.com

18 september, 2005 15:17  
Anonymous Anonym said...

jag bara måste säga: haha ! =D fattar inte varför detta e universums tråkigast blogg ! :P den e ju rolig ! =D eller så e det jag som behöver skaffa mej ett liv =)
men den e rolig iaf...så fortsätt med det ;P

18 september, 2005 19:26  
Anonymous Anonym said...

Hej du!!
Gissle´n heter min polares Rogers fru Anna, är det möjligvis en syrra till dej???

18 september, 2005 22:14  
Blogger Rex said...

Nej jag har ingen syster bara en bror.

19 september, 2005 16:29  
Anonymous Anonym said...

Hittade hit av en slump, och gillar sättet du skriver på. Lägger dig i favoriter för att hitta tillbaka.
=)

21 september, 2005 01:48  

Skicka en kommentar

<< Home